Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nikki vill göra mer

Nikki Reed vill bara inte vara tillgänglig bara för att skådespela. Hon vill prova på att regissera och producera . Detta har hon sagt för Hollywood Life på premiären utav hennes nyaste film Las Day Of Summer igår kväll i Los Angeles

“Jag regisserade en musikvideo för några månader sedan, som verkligen blev toppen, och precis i den riktningen vill jag jobba vidare på.", säger den 22årige skådespelerskan till HollywoodLife.com på La premiären för hennes nya film "Last Day Of Smmer", den 22 september [Jag vill göra mer] regissera och producera - bara skapa. Jag känner att den industrin har så mycket att erbjuda och så som det är nu är det lätt att fastna i en kategori och, för att vara ärlig, är den kategorin ganska full nu."

 

Read more at here.

[Team-Twilight]

 




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: