Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kellan Lutz om BD - "Vi kommer att starta någon gång i oktober"

Låt nedräkningen börja. Kamerorna är väldigt nära för att filma Breaking Dawn.

"Vi kommer starta någon gång i oktober och hålla på enda fram till april.", säger Kellan Lutz. "Jag har just provat en del kläder och gjort ett test för linser."

Så är det ju mycket med den här förlossningscenen...

"Jag tycker att de borde visa då Emmett skrattar i bakgrunden.", säger Lutz

Skämt åsido, Lutz säger att han vet vad regissören Bill Condon har planerat för den möjliga sekvensen. "Jag älskar sättet som de visar det på", säger han. "Jag trodde verkligen att de skulle bli en tuff grej att visa."

Manusförfattaren Melissa Rosenberg har just berättat för oss att förlossningen utav Renesmee kommer inte bli nödvändigtvis behöver bli så hemskt.  "Jag tycker inte att allt handlar om blodet"  säger hon. "Det handlar om lusten efter det. Det ser man på deras ansiktsuttryck. Det är från Bellas synvinkel som du kommer att få se det ifrån. Jag tycker det kommer bli ganska intensivt."

Vill ha mer filmnyheter? Följ @marcmalkin och @brettmalec på Twitter!

Text översatt utav mig - cred om ni ska ta den



Läs mer



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: