Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Intervju med Kristen

People.com har en ny intervju med Kristen där hon pratar om hennes uppväxt och hennes hårda övertygelse om hennes hårda hängivenhet till vem hon är. Därför älskar vi dig, Kris!

"Jag gick inte runt och pratade om att göra filmer" säger den 20årige Twilight stjärnan "Men så såg någon en gammal film där jag var med [2001's] The Safety Of Objects, och insåg som är med [som spelar Tomboy] har växt till denna flicka - Jag. Och sen fick jag "Hon är en sån bitch!" och många av dessa barn hade aldrig ens pratat med mig innan.

Stewart säger att hon var glad att lämna skolan. Hon missade hennes lektioner väldigt mycket hennes misslyckade betyg. Jag har varit en vuxen sen jag var runt fem år. Jag minns när jag blev arton, alla frågade mig om jag någon gång känt mig mer goken, men jag kände samma som jag alltid gjort. Jonglerande mellan arbete och skola, och hjälpa min mamma, jag hade alltid massor med ansvar."

Läs mer på People.com. Men dock på engelska.

[Källa]

Översättning av mig, Chitra - Cred om ni kopierar




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: