Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Header & Design?

Hej alla Twi älskare i det kalla landet men även ni utanför!
Nu har vi bytt design och undrar vad ni tycker om den, jag(Bloggerskan) har klistrat ihop denna själv är inte så jätte nöjd men vill gärna veta vad ni som LÄSARE tycker!
Vi skulle även uppskatta den/dem som vill göra en tillfällig header...

Mycket tacksam för en feedback och dem tre första får en länkning efter varje inlägg i 3 h!



Erika

As snygg! Men om du vill ha någon som gör apa fina designers så maila Juila på twilighteralways.blogg.se. Hon har gjort designen till min blogg. http://cullens.webblogg.se



P.S. Skulle bli apa glad om du ville läsa min fanfic på min blogg. Den heter Brees Second Chance och finns på kategorin Brees Second Chance-Fanfic :) Skulle bli väääldigt tacksam om du ville läsa den ;)

2010-09-30 / 21:23:40
Hemsida: http://cullens.webblogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: