Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kellan pratar Twilight


Elmulticine.com: Hur skulle du definera din karaktär Emmett?

Kellan Lutz: Den äldre brodern som beskyddar familjen, och tillsammans med hans övermänskilga  styrka, uppskattar han vad  som är  oövervinnligt och möter saker med ett leende, för när du inte är rädd för någonting så kan du njuta av det mer

EM: Vad kan  du  säga om din karaktär i de här delarna av sagan, Breaking Dawn?
KL: Emmett’s karaktär kommer att bli mer relevant, precis som i boken, och vi kommer öppna en liten dörr så att ni kommer ha chansen att lära känna honom.

EM: Hur klarar du av som en skådespelare att ha samma karaktär med fyra olika regissörer?
KL: Du vet, det är det jag älskar. Som skådespelare utvidgar man karaktären man spela och vi fortsätter att skapa karaktären, så när det kommer till att köra igen, lägger regissören nya element, tills vi känner att karaktären är perfekt

EM: Och angående den senaste regissören från sagan, Bill Condon som  nu tar över, vet du något om honom?
KL: Jag älskar hans konst, jag har sett alla hans filmer jag ser verkligen fram emot att tröffa honom och jag hoppas att vi blir ett bra lag. Jag ser verkligen fram mot att arbeta med honom.

EM: Du startade som en teveskådespelare, och sen så gick du till filmer. Vad är skillnaden?
KL: Ja, sanningen är att skillnaden är stor, teven går det mycket snabbare och filmer är mer tidlösa, en film kan ta ett år, och ibland blir den inte ens släpps. Jag har spelat filmer, som inte blivit släppta än. Personligen, så älskar jag film, det ger mer möjligheter att vara mer karaktärer, fortsätta att utvecklas, men TV är roligt, jag älskar att jobba med HBO; som har brutit en ny grund för teve.


EM: Efter du har har spelat i “Breaking Dawn” och slutat Twilightsagan, kommer du känna "saknad eller lättnad?"
KL: Åh, jag kommer sakna det, för att det har varit en sådan inflytelsrik tid i mitt liv, och det har varit en sådan välsignande att det fortfarande tar år att inse att jag är en del utav det. Jag älskar det, det har öppnat så många dörrar som tillåtit mig att fortsätta att välja stora projekt.

EM: Låt oss byta ämnde. Kan du berätta om välgörenhetsprojektet “St Bernard Project”?
KL: Ja det är ett projekt som är ett försök att återbygga hem som förstörts utav orkanen Katrina i Louisiana, och är en otrolig organisation där vi bygger och förbättrar levandet för samhället, och du kan jobba med att jkälpa alla familjerna som fortfarande behöver hjälp och hjälpa till att återbygga över hundra hus, så familjer kan flytta in igen. Du kan donera pengar, din tid, göra dig själv hörd, alla är välkomna.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: