Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Triangle of Love (Puccini for Beginners)

Här kommer ett filmtips där Elizabeth Reaser är med!
Regissör: Maria Maggenti
Genre: Kärlek, Komedi
Ålder: 11 år
Handling: Allegra är en lespisk författare som precis blivit dumpad utav hennes flickvän. Något som hon har svårt att förstå. Men när hon är ute på en fest så möter Philip. Hon blir rätt så kär i honom och inleder ett kärleksförhållande med honom. Så träffar hon även Grace och blir kär i henne. Så hon inleder ett smygförhållande med henne också. Varken Philip eller Grace vet om att hon prasslar runt lite grann. Det Allegra i sin tur inte vet är att Philip och Grace nyss gjort slut...
Min åsikt: Den här filmen var verkligen jätterolig och helt galen säger jag bara. Rena rama triangeldramat. Det var roligt att se hur missförstånden skedde och allt det där. Men samtidigt så inser man vad som kommer hända och man  tänker nej, låt det inte hända! Jag tycker det var väldigt roligt att se Elizabeth Reaser som huvudperson i en film. Hon har ju tidigare spelat Esme i twlightfilmerna där hon absolut inte sticker fram så mycket. Här är hon en hel huvudperson. Det gillas!
Mitt omdöme:



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: