Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nikki Reed headed to BD





Nikki Reed berättar för Hollywood Life att hon är påväg till Louisiana för att inleda arbetet av Breaking Dawn.
Twilight och Eclipse var filmade i Vancouver men Breaking Dawn filmas söderut.
"Jag är påväg [new orleans] om en vecka.

Så, vad kan vi förvänta oss av Rosalie? Nikki sa hon vill fansen att se den sympatiska sidan av hennes vampyr karaktär och hoppas att humanisera henne. "Jag korsar mina fingrar jag kan göra det korrekt." För att komma tillbaka in på karaktär, sade hon att hon åter läsa boken, Breaking Dawn och hon har teaterkurser planerad till nästa vecka och planerar att prep upp tills hon slocknar till New Orleans! "Jag gick igenom det förra veckan när jag fick manus bara för att se till att ingenting saknades."

källa

//sara



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: