Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Melissa bygger på Breaking Dawn


"Det är en mycket mer vuxen film - Det är en vuxen berättelse," författaren sade om utvecklingen rösträtten utöver dess gymnasiet ursprung. "Insatserna är upp ännu högre eftersom det inte är historien om tonåren. Det är historier om vuxna, så vi pratar om äktenskap och barn och familj - och dessa är ganska vuxna saker, men sexigt ".


Läs hela artikeln på PopcornBiz
Översatt av mig©


mli

Hejsan sötis!

Jag har nästan nyss startat min blogg och vill börja bra med att ha några besökare. Klicka gärna in och läs, kommentera eller ge mig något tips som jag kan skriva om.

Ha en bra dag!:)

2010-10-22 / 16:08:30
Hemsida: http://emelievonwalden.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: