Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LA Times Intervju: "Jag är otroligt gravid i den första filmen"

 


I den kommande "The Twilight Saga: Breaking Dawn", blir Kristen Stewarts karaktär, Bella Swan, en mamma. Men det är en verklighet som skådespelerskan säger att hon har svårt att begripa.

"Min bästa vän fick precis ett barn. Hon är i min ålder. Så jag är en gudmor nu, vilket är... galet," sade 20-åringen under en intervju för att promota sin kommande film "Welcome to the Rileys."

På frågan om erfarenheten har hjälp henne att få fram sina moderinstinker, svarade hon: "Det har faktiskt fått mig att inse att jag inte har någon koll alls. Liksom, jag ser hur det går till, och jag tänker "Åh herregud."

Även om "Breaking Dawn", den fjärde delen i "Twilight"-serien, inte börjar filma förrän ett par veckor, säger Stewart att hon redan har börjat med förberedelserna för filmen. Hon har haft x antal möten med regissören Bill Condon och har även tillfälligt tagit bort några favoriter från hennes kost.

"Jag vill ha en ostburgare så gärna, men, du vet, jag måste vara en vampyr om ett par veckor," sade hon under lunchen på en restaurang i Topanga, där hon bestämde sig för en vegetarisk burgare.

Ironiskt nog kommer hon inte ens kunna visa upp hennes figur för de mesta i "Breaking Dawn".

"Jag är otroligt gravid i den första filmen," sa Stewart och tillade att hon har tillbringat de senaste veckorna med att testa protetiska magar. "Jag har burit det. Det är... galet. Jag har testat de. Den blir enorm. Den blir så massiv någon gång att det faktiskt ser omänskligt ut. Som om det skadar henne. Det finns strimmor av blåmärken."

[Källa]




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: