Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jenn Prosk om att imitera Kristen Stewart

I fall om du var medveten, att twilight serien har skapat någonting kulturellt de senaste åren. Parodimästarna Jason Friedberg och Aaron Seltzer (Epic Movie, Meet The Spartans) satt deras tänder i Stephenies Meyer's vampyrsaga för deras sista erbjudande, Vampires Suck, och har gett påäng till den söta, imponerande Kristen Stewart look-a-like i deras process. DS hittade skådespelerskan Jenn Proske för att lära henne att imitera K-Stew.

Tips 1: Njut av upplevelsen. Och titta på New Moon mycket!
"Bella är en sådan ironisk karaktär just nu och filmerna är ett sådan fenomen. Utmaningen av att göra en så stor karaktär mixat med komedi och alla äventyr att göra vampyrgrejer, stunten och alla skämt  och allting, det var så roligt. Hon är en stor roll att spela - det var en underbar tid."

Tips 2: Få fram hår-rörandet och läppbitandet
"Becca Crane, min karaktär var tvungen att bli någon ny och fräscha upp. Så det var en bra kombination för mig, en liten bit av jag kan bidra med till en komedi, och sen så härma Kristens miner och röst från hennes arbete med Twilight." 

Tips 3: Älska ämnet trots allt
"Jag skulle vilja träffa Kristen någon dag, det skulle bli jättebra, skulle jag säga. Jag är ett stort fan och älskade henne en liten del inom fenomenet. Jag är ärad att få se hennes arbete."

Tips 5: Ignorera de dåliga sidorna
"Det är inte för kritiskt, det är inte vår publik. Jag gick in i processen, vetande att det var en film för fansen och för Twilight älskare och hatare som vill sitta ner och få sig ett gott skratt. Jag tror inte detta är någon Academy Award vinnande film

Tips 6: Fundera över Team Edward vs. Team Jacob
"Du vet, jag har sagt att jag älskar vampyrsminkningenn, jag älskar deras porslin hud. Om jag kunde ha vampyrutseendet och deras sexighet och mörkret och en varulvs röv skulle jag bli en glad person."

Tips 6: Använda göra-slut ångesten
"Jag älskar att spela göra-slut scenen mellan Edward och Bgga. Jag tycker att den är ganska klassisk från New Moon och du vet att allting kan gå fel för Becca i scenen."
[Twilightish]
Översatt av mig och du får översätta texten själv! Alltså får du inte ta! ©






    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: