Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ställ en eller två frågor!

Jag har det lite tråkigt nu denna söndagen så då tänkte jag att jag kunde svara på massor med frågor. Alltså det blir lite av en frågestund. Jag kommer bara inte lägga ut alla frågor eller svar sedan. Eller who knows. Men det är inte bastanken. Så nu har du chansen att fråga om exakt vad du vill, angående Twilight, skådespelarna och allt som hör till det och bloggen, eller om oss. Det kan ju ha dykt upp massor med frågor. Jag ger er två eller tre möjligheter.

Första sättet ni kan fråga på är att ni kan skriva en kommentar och skicka iväg till oss, jag svara så snabbt jag kan.

Andra är att skicka in en fråga på bloggsvar och svarar så snabbt jag kan där med! Då är det ju bara klicka på "fråga mig" under detta inlägg

Tredje sättet är att skicka ett mejl till [email protected] så svarar vi där med.

Så sätt igång att göra den här söndagen lite roligare!

hanna

Hur länge har robert och kristen rökt?

2010-11-14 / 13:14:09


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: