Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vad skulle du

göra om Robert Pattinson eller Taylor Lautner kom till din dörr och säger: Hej! Min bil har fått motor sto...
Och så kollar han på dig och blir HELT tyst och bara glor?

Skulle du:
1. Skrika allt du hade och dra in honom i ditt hus låsa dörren och säga att han kan låna ALLT han behöver!

2. Fråga varför han glor och vad som är felet hos dig

3. Säga att : Robert jag vill att du tar mig med dig och blir min pappa/ pojkvän (en av de)

4. Bara stå och glo tillbaka, du har fått en stor chock!

5. Du ger honom telefonen och sen när han ringt så säger du hejdå och hoppas du kommer förbi igen!

6. Du ber om en autograf och ber om att fotas med honom, så att du håller honom kvar hela dagen

7. Säger att han ska stanna kvar på middag!

8. Du börjar strula med honom och sedan drar du av hans tröja och in i sängen med er båda!

9. Du svimmar så att han måste göra en mun mot mun netoden

10. Du ställer en massa frågor och ni båda får känslor för varandra!

Jag vet vad jag hade gjort men vet du?


Ina

Jag väljer punkt: 1,6,9 och 10!

<3<3<3

2010-05-13 / 15:17:47
Hemsida: http://inalovetwilight.blogg.se/
Cassandra

9,10 kanske nån mer vet inte:) njuste jag skulle vilja ha honom som pappa!haha jag är lite un för att ha honom som pojkvän!

2010-05-13 / 17:41:13
Hemsida: http://thebrokenheartedtwilightfan.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: