Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tävling!

Nu så har Yasmin gjort en liten sak att lotta ut!

Första priset är:





Andra priset är: 




*För att vara med så ska du berätta vad du skulle göra om du fick en hel dag med Robert/Taylor!

*I kommentaren ska det stå: Hotmail adress, Bloggadress, Vilket pris du skulle vilja vinna och vad du skulle göra!

*För er som inte har en blogg lägg gärna till mig på Blogglovin!

*Reglerna är enkla! Kör igång!!

*Kommentarerna kommer ej att publiceras Pga: Fusk!

Dessa saker är från Yasmin på bloggen Robertfans och Inspireyou.blogg.se!



Therese

OMG vilken rolig tävling får hoppas att jag har en chans att vinna bara :)



Om jag fick en heldag med Robert Pattinson så skulle jag först och främst försöka lära känna honom, sen skulle jag ta med honom till en till Liseberg mohhahaha x) Efter det så skulle jag ta med honom hem och se på Twilight med honom hahah :D



ps: Har även lagt till dig på bloglovin nu också :)

Kram!

2010-05-26 / 15:41:48
Hemsida: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Selma

Jag skulle lära känna dem och sedan så skulle vi gå på en film, helt ensamma i salongen. Sedan skulle vi gå på en romantisk resturang. Efter det skulle jag nog pussa honom och ner i sängen och sedan P****IIP.

Men det är svårt att säga nu!



Jag skulle vilja vinna andra priset !!

2010-05-27 / 12:14:55
Hemsida: http://bieberjustin.blogg.se/
Ina

Jag skulle först och främst fotas med Robert och få hans autgraf, sen ska jag interjuva honom, Sista ber jag honom ge mig en kram. Jag skulle välja ha armbandet.

www.inalovetwilight.blogg.se



Roligt att ni har tävlingar tillsammans!!

2010-05-27 / 18:16:07
Hemsida: http://inalovetwilight.blogg.se/
Therese

Shit, förlåt att jag måste kommentera igen, jag vet att jag redan är med i tävlingen men jag glömde skriva vilket pris jag skulle vilja vinna, och jag skulle så gärna vilja vinna ditt superfina armband du har gjort!

Kram!

2010-05-28 / 08:30:00
Hemsida: http://theresejohanssooon.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: