Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Taylor Lautner är trött på att visa bringan

Taylor Lautner är snart aktuell i filmen "Eclipse", en uppföljare till "Twilight" och "New Moon".






På grund av filmerna har han blivit en riktig flickidol.





Men nu är Taylor riktigt trött på all fokus kring hans kropp.





"Anledningen till att jag tog av mig tröjan i 'New Moon' är för att det står så i boken", säger han till GQ.





"Det fanns anledningar bakom det", säger han.




Men när det inte finns något bra skäl att klä av sig vägrar han.





När han spelade in filmen "Valentine's Day" var det ursprungligen meningen att han skulle ta av sig t-shirten.





"Det står i manuset att vi går till skolan och Willy tar av sig tröjan", berättar Taylor.





Jag sa, "Vänta nu, time out, ska han ta av sig tröjan mitt på skolan? Nej, nej, nej."





Den 18-åriga skådespelaren är rädd att folk inte ska se honom som mer än en välbyggd kropp.





Det var mellan filmerna "Twilight" och "New Moon" som han skaffade sin vältränade kropp.





Skådespelaren höll på att förlora sin roll för att filmmakarna inte var övertygande om att han kunde se ut som en varulv.





Men Taylor var fast besluten att bevisa att han hade vad som krävdes.




Källa: Msn




Thevampiresisters

Hej Taylor är hot inte sant? ooh



P.S kolla in min blogg det handlar också om the twilight saga och andra vampyrer great blogg!;)

2010-06-26 / 23:38:32
Hemsida: http://thevampiresisters.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: