Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Eclipse special

Heta hemligheter från inspelningen

Eclipse = lättaste filmen
Skådespelarna hade ingen semester mellan filmerna. Bara sju veckor efter inspelningen av New Moon började inspelningen av Eclipse. Men Kristen Stewart tycker att det gick mycket lättare att spela in Eclipse än de andra två filmerna.
- Jag var inte torterad på samma sätt som jag var i New Moon. Bella vet verkligen vad hon vill i Eclipse. Hon är inte bara en dum, ung tjej som säger saker bara för att hon är kär, säger Kristen till Entertainment Weekly.
Kristen vann publikens pris på BAFTA Orange Rising Star tidigare i år. Just det här priset lyckades hon hålla i på scenen. En annan gång tappade hon statyetten i golvet.
- Det är ett riktigt tungt pris, men jag luckades hålla i det. Det var fruktansvärt den gången då jag tappade dem. Det smällde i ordentligt och sedan studsade priset av scenen. Det här priset kommer jag att ställa i bokhyllan hemma. Mina böcker är det viktigaste jag har, säger Kristen
Filmerna The Runaways och Welcome to the Rileys dyker snart upp på bioduken. Kristen tyckte att det var ett bra val att gå vidare till Twilight till dessa roller.
- Som en skådespelare måste man gå vidare. Man kan inte spela en roll hela livet. Det var helt naturligt för mig att ta de här rollerna.
[Källa]



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: