Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Detta visste du inte om Twilight: Bella Swan

Jag har knåpat ihop lite smått och gott som du kanske inte visste från denna bok som jag köpte för ett halvår sedan ;) Detta tänkt jag dela upp det så det inte blir hur mycket som helst och jag börjar med huvudpersonen...

Bella Swan:


Detta skrev Catherine Hardwicke:
Min första utmaning var att hitta den perfekta Bella. Stephenie hade skapat en sjuttonåring med ett tyst mod - med en förmåga till djup kärlek. Jag hade sett Kristen Stewarts korta men starka insats i "Into The Wild", och var imponerad av hennes djup och sårbarhet. När hon satt på sängen i husvagnen var hennes intensiva längtan och begär påtagliga.
Så jag flög till Pittsburgh där Kristen filmade "Adventureland". På söndagen, som var hennes enda lediga dag repeterade vi flera scener och det slutade med att vi jagade duvor i parken. När jag såg på videon nästa dag visste jag att jag hade hittat Bella Swan.
"I början är Bella lite pojkaktig, dold av bylsiga jackor etc men när hon möter Edward Cullen tar hon på sig mer flickiga kläder."
"Kristen gillade ett par av mina skor - De var väl ingångna"
"Det var för kallt för att gå ärmlös, så det var ur att Wendy (kostymdesigner) hittade den här koftan i en vintageaffär i Portland.





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: