Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vinnarna är...

*Trummvirvel* Siffran är den ni valde. Postern visas även under ditt namn 

1. Therese


2. Ida!


3. amanda


GRATTIS! Och för er andra ge inte upp!, var med i den nya tävlingen! Klicka HÄR för att komma till den!

Skicka era kontakt uppgifter till [email protected]



I <3 Twilight Saga!!

Heej! Jag ääälskar verkligen eran blogg men jag unrar en sak. Enligt ett ryckte på Internet så sägs det att Kristen Och Rob Har gjort slut???? Är detta sant?? Och att Breaking Dawn Ska vara den 11.18.11 istället för 11.11.11??? hehe Blir tacksam för svar! ;D + Ääääälskar eran blogg läser den vaaaarje dag! Tack på förhand! <3

2010-07-27 / 00:40:49
Bloggerskan/ svar på fråga

Ja, det har vi fått förfrågan om förut och jag säger att jag inte är helt 100% säker men dem själva säger att dem helst inte vill vara tillsammans på olika event och detta kan jag förstå för alla fansens påhopp.



Men tänk efter själv, tror du att det är sant? Jag tror dock att det bara är ett rykte. Men om dem var ihop kan jag förstå att dem gjort slut så som Kristen behandlar Rob vid intervjuer...



Och det där med att Breaking Dawn ändrat datum har inte Summit lagt ut något om så: Nej inte vad som sagts nej.



Roligt att höra att du gillar bloggen tack för din älskade söta kommentar!!



ställ gärna fler fråger



// Bloggerskan&Chitra

2010-07-28 / 13:12:38


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: