Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tycker du om Twilight? Då kommer du att älska Abduction!

Taylor Lautner bländade fans med sin kroppsbyggnad i Twilight uppföljaren "New Moon" och "Eclipse", men i sin nya film, "Abduction" kommer han verkligen att visa upp sina kampsport färdigheter. Om du inte var Team Jacob innan, kommer du att bli det nu.

Lautner, 18, är upptagen med "Abduction" i Pittsburgh, Pennsylvania, där han förorsakade en helt och hållet en uppståndelse med lokala fans.


"Det finns hundratals tonårsflickor som campar för att möta honom som måste hållas tillbaka av murar, säger co-star Isaacs.

"Abduction" är en thriller som fokuserar på en ungdom (Lautner) som upptäcker att föräldrarna som födde upp honom inte är hans riktiga föräldrar, en uppenbarelse som utlöser händelser och lämnar honom springande för sitt liv.

Filmen sätter verkligen Taylors kunskaper på prov.. springa, hoppa och slåss.

Och han ser inte bara bra ut, han är super-atletisk i filmen, som visar de martial-arts och gymnastiska färdigheter han lärt sig på sin väg att bli en junior-karate mästare.


"Han är ett underbarn på kampsport" berättade co-star Jason Isaacs till Metro igår (juli 25). "Även som 11-åring såg han ut som [filmstjärna och kampsport mästare] Bruce Lee. Han är ett fenomen, han är som en guld-medalj gymnast. "

Tja, en guldmedalj är lite av en överdrift, men Issacs, 47, fick en chans att se Lautner kompetens i första hand. (Nette håller inte med, det är inte alls en överdrift!!!!)

Han var först orolig för att göra kamp-scener mot en expert som Lautner.

"Han har gått på karate sedan han var sex!", Säger Jason. "Jag har gått på 10 kickboxning lektioner.

"Hollywood bestämde att han är den senaste actionhjälte, tydligen, och jag är med i den här filmen för att få honom att se ännu mer muskulös. Och jag ska göra det. "

Detta är inte första gången en castmate förundrades över Lautner's super-atletiska kropp. I juni, Eclipse co-star Elizabeth Reaser (Esme Cullen) yrade om att Taylor var den starkaste personen hon någonsin hade sett.

Taylor, som berömt vunnit 30 pounds av porlande muskler för "Twilight: New Moon" och "Eclipse", avslöjar att han tränade och boxade för intensiva actionscener i "Abduction".

"Jag har tränat," sa Taylor. "Jag boxningstränade för ett par månader. Nu ska jag "fightträna",motorcykel. 'Jag ska simmträna. Det ska bli mycket roligt. "

De åtgärder och stuntwork är rätt upp till Lautner's bana. Taylor, en junior-world karate mästare vid 12 års ålder, säger att han skulle älska att vara actionhjälte som fiktiva superspy Jason Bourne (spelad av Matt Damon).

"Jag älskar insatser, men viktigast är berättelsen, säger han. Och historien bakom denna actionthriller
['Abdcution "] är fantastisk. Vi fick [regissören] John Singleton bakom oss. Jag är så tacksam vi får sådan rollbesättning. "

Senare i år kommer Taylor börja spela in "Breaking Dawn", den fjärde delen i "Twilight" saga.

Breaking Dawn kommer att delas upp i två separata filmer, del 1 kommer ut i november

Jag (Ninette) har nu översatt hela texten. Puuh. Haha.
Så om ni kopierar, ge cred pleeease!


Image and video hosting by TinyPic
[Källa]




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: