Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tom Sturridge som Edward

En av de översta på Stephenie Meyers önskelista när det gällde rollsättningen för Twilight-filmerna var Tom Sturridge för rollen som Edward Cullen. Nu vet jag att det finns många Twilight- och Robert Pattinson-fans därute men jag måste säga att den här killen skulle passat bättre i rollen. Enligt mig har han ett sånt utseende som en vampyr kan tänkas ha, inte lika kantig som Robert Pattinson utan spetsigare haka och näsa och pojkigare utseende vilket Edward enligt böckerna ska ha. Dessutom verkar han kunna spela skämtsam och ironisk och snabbt övergå till seriös vilket, måste jag tyvärr säga, Robert inte riktigt får till.

Tom Sturridge blev erbjuden rollen som Edward men tackade nej eftersom han spelade in filmen 'The boat that rocked'.

Vill gärna höra era åsikter, vad tycker ni? Skulle Tom passat i rollen som Edward?

 






Robert Pattinson I love you ♥

Näe verkligen INTE! Rob passar mycket som Edward även som person och utseende!(:♥



Älskar eran blogg! :D

2010-07-18 / 15:39:46
Hemsida: http://victoriiiasvensson


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: