Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

That's What I Am - Hjälp!

Så nu har ni fått läsa elva delar från That's What I Am. Jag har fått väldigt bra kritik och många fina kommentarer.
Men nu vill jag veta mer exakt vad ni tycker om det. Är det överdrivet? Skriver jag jagpersonen Bella på ett konstig sätt? Vill ni att jag ska skriva om en annan, som Jacob, Alice, Edward eller någon sådan. Ja jag vill ha era idéer och tankar om That's What I Am! Det är ju för er jag skriver. Så läs inte detta utan en kommentar, jag vill verkligen veta. Jag vill skriva något som alla gillar. Så snälla kom med idéer!
Ett nytt kapitel kommer när jag fått en idé, antingen av mig själv eller av er.

Erika

jag älskar din fanfic men jag fattar inte riktigt varför Edward avvisade Bella i kapitel 11?? Du kan väll skriva ur Edwards perspektiv... så man fattar menar jag :) Läs gärna min fanfic på http://cullens.webblogg.se/category/bree-tanners-secons-chance-novellfanfic.html :)

2010-07-20 / 14:15:03
Hemsida: http://cullens.webblogg.se/
Anonym

Jag tycker att du skriver That's What I Am jättebra och vill gärna höra mer :) Gärna snart :P

2010-07-24 / 15:53:36
Moa

jag tycker att din fanfic är jättebra men det skulle vara roligt om du kunde skriva ur Edwards perspektiv så att man får veta lite hur han tänker och varför han avvisade henne så där. :)

2010-07-27 / 16:19:41


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: