Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Taylor Lautner Pic Scans + Interview with Italy's Nick Magazine

Vad är den roll du drömmer om?
Nästa. Den viktigaste roll är alltid den som du ska spela
Vad håller du kärt på jorden?
Min familj är mina vänner ... vad som är viktigt att inte kasta bort vad du har.
Människor hamnar i trubbel när de blir någon annan. Så du förlorar
människor du bryr dig om. Det är som att jag har ett dubbelliv: det gamla som
är fortfarande den samma, och den här som en aktör som gör att jag kan resa
och se tjejer med mitt namn tatuerade på sina armar. Hemma mitt liv är
normal som alla andras.
Detta verkar inte störa dig
Det gör det inte. Jag kommer inte att ändra min situation för ingenting i världen.
Vad tycker du om kvinnor (med undantag av tatueringar)?
Lojalitet. Mitt ideal kvinna ska vara ärliga och uppriktiga. Jag måste lita på min kvinna.
Har du någonsin "delad" en kvinna med en vän?
Lyckligtvis inte, åtminstone inte förrän nu.
Vem tror du frågar om råd?
Människor jag litar på: mina vänner och mina föräldrar.
Tycker du om att ta risker som en skådespelare?
Absolut. En skådespelare kan ta risker utan att riskera sitt eget liv så du borde ta alla risker du kan ta. Jag beundrar Jacob för att han är som han är: en man som
aldrig avslutas och står för vad han tror i. Jag vet att folk föredrar
Edward och jag kan förstå att han är en riktigt trevlig kille.
Om du kan välja filmer att uttrycka din personlighet, vilka skulle du välja?
För min romantiska del skulle jag välja Notebook, för min kämpar sida jag skulle
Välj The Gladiator. Jag gillar verkligen superhjältar filmer som Batman eller
Spider Man. Jag upptäckte nyligen Iron Man tack vare den underbara
tolkning av Robert Downey Jr

Översatt av mig ©





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: