Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kristen berättar varför hon är "kall" på röda mattan

Efter att ha sagt att hon känt sig "hotad" eller "överfallen" pågrundav paparazzin och hennes berömelse. Vi trodde att hons kulle tänka sig efter innan hon öppnade munnen, men nej vi hade fel. Hon gör det igen. Vad är det med henne? Hon har varit tvungen att hoppa över en massa röda mattor event för att promota för hennes senaste film: The twilight saga: Eclipse, och hon verkar som vanligt inte road av detta.

I en intervju med en brittisk tidning blev hon förfrågad om stoiska ansikte som alltid var den samma under dessa premiärer/ event.
Kristen berättar att hon ibland måste  hålla sig för gråt.
Och hon förklarade det med: " Jag känner mig inte bekväm på röda mattan " Jag inser då att det står tusentals personer och stirrar och dessa människor skulle kuna rusa fram till mig och hugga ner mig.
Inga vakter skulle kunna skydda mig då. Jag ser att dem bara är "vanliga" fans men jag känner mig endå inte trygg.
Jag kan bara tänka mig hur dem hugger ner mig på marken.

Översatt av mig©

[Källa]





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: