Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dålig uppdatering

Hejsan! Just nu märker ni kanske att det är väldigt dålig uppdatering här på bloggen och vi ber väldigt mycket om ursäkt för det! Bloggerskan har och är kanske sjuk nu och jag har haft gäster och sådant. Jag hoppas ni kan ha överseende. Hur som helst så ska jag åka iväg i morgon och kommer inte hem för än fredag om en vecka, så jag kommer inte att blogga någonting och jag hoppas verkligen att bloggerskan kommer att göra det. Men ni kommer väl stanna hos oss även om vi inte uppdaterar så mycket nästa vecka? Sedan kommer vi att komma igång on real igen, oki? Kram!

josefine

Tredje inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA är nu uppe i bloggen! Vad tycker du? :)

2010-07-30 / 14:05:13
Hemsida: http://technicolor.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: