Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ben Barnes kanske skulle bli vår Edward Cullen


På tal om att spela vampyr, Twilights regissör Catherine Harwicke sa att du var en av de fyra slutgiltiga skådespelarna som skulle få rollen som Edward Cullen. Vi vet alla att Robert Pattinson fick rollen, men hur var din Twilight uttagning?

Det var en del uttagningar. Jag var den första personen som tog mig an det. Det var okej. Jag läste väldigt snabbt den första Twilight boken. Och jag gillade det verkligen. Jag tycker att Kristen Stewart är fantastisk. Jag tycker hon är underbar skådespelare. Och jag gillar verkligen Catherine Hardwicke.

Men så var det två saker: För det första ville de inte mixa Narnia med Twilight. Jag tycker det är farligt att mixa två karaktärer från två stora fenomen samtidigt. Så hon ville absolut inte ha med prins Caspian som Edward Cullen. Det är inte rimligt. Och för det andra, så skulle jag bli tvungen att filma en sjuttonårig roll då jag är trettio. Det skulle vara rätt trist.

T W I F A N S

Översatt av mig, cred krävs om ni tar det!




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: