Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vem säger vad?

Eftersom nyhetsfronten är ganska off idag så tänkte jag att vi kunde ha lite roligt!
Så du ska skriva vad Edward och Jacob säger, eller tänker. Alltså du får hitta på själv. Gärna något roligt, så man skrattar. Skriv om de tänker det eller om de säger det.
1.
2. (Det gäller det samma med dessa)
3.
4.
5.
6.
Så kom nu på något kul. Glöm inte att skriva till vilken bild som de säger. Du får ta alla bilderna om du vill. Men en räcker om ni inte orkar ta alla
Jag kommer att välja ut en rolig kommentar till varje och länka (om ni har blogg förstås). Så detta kan man ju ägna sig åt idag.

Emelie♥

1.

Edward- Okej men gör nu som jag säger!

Jacob- Okej... Vad sa du?



2.

Edward- Aj mina armar de gör ont..



3.

han som står bredvid edward- Haha där fick du så du teg!!!!

Edward- Vadå skulle de där göra ont?:S



4.

Edward- Nu har den där förbaskade Charlie slängt ut mig och förbjutit mig för alltid att gå in i de huset, men jag tar fönstret.

Alice- Sch! Han står i dörren!



5.

Bella och Edward- Hahahahahahahah

Bella- Vad var de vi skratta åt nu igen?

Edward- Jacob såklart, han är på rymmen igen...

Bella och Edward- MEN NEJ!!! DE ÄR JU INTE KUL... VI MÅSTE LETA!!!!!!!



6.

Scenen när Bella kommer hem till Edward för första gången.

Alice- Du gör inte illa henne Jasper,.

Jasper- Höhöh jo de gör jag.

Jasper anfaller Bella...



http://emeliiebylander.blogg.se :)

2010-08-30 / 17:34:58
Hemsida: http://emeliiebylander.blogg.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: