Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Eclipse scenerna

I brist på nyheter så tänkte jag lägga upp massor med Eclipse klipp, jag kommer att lägga dem i ordning så som det gjordes på filmen och jag hoppas att jag minns rätt. Eller jag är inte riktigt säker på handlingen och kanske så missar jag vissa scener, men a ni fattar

Fire And Ice

Meet mum

Ravine Chase

"She's Has Right To Know"

Bella visits The Wolfpack

It is someone we know

The Bedroomscene [Inte säker om den kommer då, så puttar in den någonstans]

"Doesn't He Own A Shirt?"
"Legends"

Find more videos like this on Twifans


"I Kissed Bella"

"Riley and Victoria talks"

"I Envy You"

"What do you do to me?"

"Decide"

"What Damn Armé?"

Fight Training

Bella and Charlie talk
The proposel

Tent Scene

Find more videos like this on Twifans


Kyssen mellan Jake och Bella

Fightscene mellan familjen Cullen, varulvarna mot de nyfödda

Weddingplans Shit vilket jobb det var, men nu är jag färdig. Som ni ser har jag hoppat över vissa klipp. Men jag ville ha bra kvalité på det hela så, detta blev vad det blev. Om du vet ett klipp med bra kvalité så länka länken så kan jag lägga in den här.

Find more videos like this on Twifans

Shit vilket jobb det var, men nu är jag färdig. Som ni ser har jag hoppat över vissa klipp. Men jag ville ha bra kvalité på det hela så, detta blev vad det blev. Om du vet ett klipp med bra kvalité så länka länken så kan jag lägga in den här.





    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: