Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Frågestund

Nu så har vi frågestund här på bloggen. Fråga vad du vill som relaterar till twilight eller just den här bloggen eller kanske till fanficen?. Ingen fråga är för liten eller för stor, lätt eller dum.
Om ni vill fråga en fråga som ni vill ställa just till Chitra eller Bloggerskan, glöm då inte att skriva namnet först så vet vi vem som ska svara.
Vi svarar på frågorna när vi tycker att det är dags. Så har du en fråga du undrat längre så har du din chans.
&

Norea

Jo,jag undrar en liten grej...

I Twilight när dom ska ta blodprov, så svimmar ju Bella av lukten och Edward kommer och allt det dära.

Men min fråga är varför i hela världen hon kan dricka så himla mycket i Breaking Dawn då??!!



Glad för ett vettigt svar, för det jag kommit fram till är mer eller mindre otroligt:)

2010-08-23 / 18:12:02
Miss C

Min fråga: Tycker ni seriöst att Kristen Stewart är en bra skådespelerska!?

2010-08-26 / 23:17:08
Hemsida: http://missc.se/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: