Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Robert Pattinson: "jag känner mig inte sexig"

Han är älskad av tjejer världen över, men Robert Pattinson själv har ingen aning om vad hans beundrarinnor trånar efter. Han är älskad av tjejer världen över, men Robert Pattinson själv har ingen aning om vad hans beundrarinnor trånar efter.

 


Han förklarar för brittiska The Sun att han inte alls förstår sin status som sexsymbol.  



— Jag känner mig inte alls sexig. Jag har ingen förståelse för det där snacket. Folk säger att jag är sexig, men jag har aldrig sett på mig själv på det sättet.

23-åringen berättar vidare att han tror att hans fans kommer att fortsätta fantisera om honom, oavsett vad han säger eller gör.  

— Jag tror inte att folk vet riktigt vad de vill ha och ofta handlar det om rena fantasier.    

Rob befinner sig för närvarande i Budapest i Ungern på inspelningen av hans nya film ”Bel ami” – se alla bilderna i galleriet ovan!

Han förklarar för brittiska The Sun att han inte alls förstår sin status som sexsymbol.  

— Jag känner mig inte alls sexig. Jag har ingen förståelse för det där snacket. Folk säger att jag är sexig, men jag har aldrig sett på mig själv på det sättet.  

23-åringen berättar vidare att han tror att hans fans kommer att fortsätta fantisera om honom, oavsett vad han säger eller gör.  

— Jag tror inte att folk vet riktigt vad de vill ha och ofta handlar det om rena fantasier.    

Rob befinner sig för närvarande i Budapest i Ungern på inspelningen av hans nya film ”Bel ami” n!

Vem tycker du har rätt - Rob eller beundrarinnorna/ vi?




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: