Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kristen talar ut

Kristen känner sig osäker och paranoid

Kristen känner sig osäker och paranoid Kristen Stewart, 20, avslöjar i nya numret av Flaunt magazine att hon känner sig som vilken annan vanlig tjej som helst i hennes ålder. Stjärnan menar på att även hon kan känna sig osäker, speciellt nu när hon står i rampljuset. — Jag har kommit över en del av det men jag jobbar fortfarande på det. Osäkerheten jag har byggt upp är den att jag känner mig paranoid hela tiden. Det känns som att folk tittar på mig konstant, även om de kanske inte alla gånger gör det, förklarar Kristen. Kristen berättar även att hon är medveten om att hon ibland kan uppfattas som otrevlig och att det egentligen bara är pojkvännen Robert Pattinson som fått se hennes riktiga sida. — Jag tar ofta försvarsställning och ler därför inte speciellt ofta. Jag har skakningar i mitt ena ben också, vilket antagligen får folk att tro att jag är nervös och inte känner mig bekväm, fortsätter Kristen förklara.




    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: