Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Han vill snagga sig?!

Robert Pattinson vill snagga sig
Robert Pattinson vill snagga sig

Skådespelaren är känd för sina vågiga lockar

Skådespelaren är känd för sina vågiga lockar


 Men den senaste tiden har han irriterat sig på längden på håret

Men den senaste tiden har han irriterat sig på längden på håret

Robert är som bekant även aktuell med en

Robert är som bekant även aktuell med en roll i "Remember me", där han äntligen får chans att plocka fram sin vän gitarren




Tjejer är helt galna i hans vildvuxna lockar och killar vill till varje pris kopiera hans frisyr – men Robert Pattinson själv vill helst av allt vara helt kal på knoppen.  

— Jag skulle älska att få snagga mig. Jag behöver verkligen klippa mig, men det går inte just nu på grund av jobbet, säger han enligt Hello magazine.  

”Twilight”-skådisen har tidigare erkänt att han sällan tvättar håret, och nu vill han alltså slippa den sysslan helt och hållet.


Cassandra

Men herreguud NEJ!:(

2010-04-25 / 19:02:06


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: